ValideSultan Marziyeeeeee ben diyetisyenim saatler çok önemli içerik çok önemli çünkü karbonhidrat protein yağ dengesi yüzdesi hesaplanıyor. Başkasının listesi sizin için tehlikeli olabilir çünkü kilo farklı şeker oranı farklı gebelik süreci haftasını farklı. Tembellik yapmayın erken kalkın su için diyet yapın ve yürüyün lütfen
Ecece ValideSultan peki bişey sormak istiyorum size benim 50 gr lık şeker yükleme sonucum açlık 59 tokluk 157 çıktı dahiliyeye gittim daha sonra diyetisyen diyet verdi 1 hafta uyguladım değerlerim normal çıktı dahiliye açlık ve 2.saat tokluk istedi açlık 85 2.saat tokluk 75 çıktı hba1c yaptırdım oda 4.6 çıktı ve dahiliye uzmanı diyeti bırakmamı söyledi sizce doğru bi kararlı hala tedirginim 🙄 cevap verirseniz çok sevinirim
Yenihamile11 ValideSultan Merhaba inşallah görürsünüz yazımı en bilen birine danışmak içimi rahatlatır 1400 kalorilik diyet listesi verdi doktor ama kafam.karisti hic diyetle alakam olmadığı için anliyamadim Kuşluk 1 meyve 1 dikim ekmek İkındi 1 meyve 1 dikim ekmek Gece 1 su bardagi layt süt 1 meyve Ben ekmek yemedigim için onlari sildik Peki gece hem.sut hem.meyveyi ayni anda mi tüketicek anliyamadim
Nunu Ecece kuzum ben Diyetisyenim. Listeni de inceledim çok güzel ama gestastonel diyabette gebeliğin bitene kadar bence dikkatli düzenli beslen diyeti neden bırakasın ki kaldı ki zayoflama diyeti vs değil gayet yüksek kalorili düzenli beslenme için verilmiş liste bence bırakma 😇
ValideSultan Ecece hayır canım doğru değil çünkü senin değerlerini düşüren bir hafta dikkat etmen böylece şeker düştü. Şimdi diyeti bırakıp tatlı vb yersen şeker yine çok yükselir. Bir de sende açlık şekeri çok düşük bu daha tehlikeli bir durum allah korusun yolda merdivende bayıltabilirsin bile. Dikkat etmeni öneririm
ValideSultan Ecece hayır canım doğru değil çünkü senin değerlerini düşüren bir hafta dikkat etmen böylece şeker düştü. Şimdi diyeti bırakıp tatlı vb yersen şeker yine çok yükselir. Bir de sende açlık şekeri çok düşük bu daha tehlikeli bir durum allah korusun yolda merdivende bayıltabilirsin bile. Dikkat etmeni öneririm
ValideSultan Ecece hayır canım doğru değil çünkü senin değerlerini düşüren bir hafta dikkat etmen böylece şeker düştü. Şimdi diyeti bırakıp tatlı vb yersen şeker yine çok yükselir. Bir de sende açlık şekeri çok düşük bu daha tehlikeli bir durum allah korusun yolda merdivende bayıltabilirsin bile. Dikkat etmeni öneririm
Nunu Marziyeeeeee çok mu kilon var canım ? Süt ürünlerine alerjin vs yoksa vermesi gerekiyordu gebelikte ihtiyacın var kalsiyuma
Gul33 Marziyeeeeee listeye gerek yok ya bebek beslenemiyor o listelerde. Ekmeği tam buğday yiyin, pasta börek tatlı çikolatayı bırakın. Pirinç ve patatesi bırakın. Meyveyi de ev yoğurduyla birlikte yiyin tamamdır. Geriye kalan her şey yenebiliyor. Ama mesela benim şekerimi yeşil fasulye de yükseltiyor. Bende yükseltirken başkasında yükseltmeyebiliyor. Bunu şeker takibiyle kolayca anlarsınız zaten. Ben bu şekilde diyetle 2 Ayda 500 gr aldım. Bebeğimin kilosu da tam haftasıyla uygun ne önde ne arkada. Arada dondurma kaçamağı yaptığım oldu bir iki kez ama inanılmaz yükseltiyor.
Gul33 Marziyeeeeee açlık 82 tokluk 174 çıktı benim yüklemede. Beni dahiliye doktoru diyetisyene yönlendirmedi hiç. Şeker,un,pirinç,patates,meyve suyunu bırak tam buğday ekmeğini de az ye dedi.Onun dışında hiçbir şey yasaklamadı.
zkk Gul33 1 saat sonraki değerin mi 174? Benimde 1 saat sonra 150-160 larda ama bana baya yüksek dedi
inciiim Marziyeeeeee hamilelerin mutlaka kahvaltıda Bi yumurta yemesi gerekiyor bende şeker var hatta ben iki yumurta yiyorum doktora sordum yumurtanın fazlası zararı olur mu diye olmaz dedi , ayrıca salatalık şekeri dengeliyor yenmesi uygundur.