44Seda Kendinize işkence etmeye gerek yok bence beslenememek sürekli kusmak daha kötü. 6.hafta başlamıştı bulantım çok kötüydü doktorum gönül rahatlığıyla kullan dedi ilaç kullandım 13.haftada bıraktım hala bulantım var ama idare ediyorum. Benim bulantım çoktu gözümü açamıyordum o süreci atlatmamı sağladı ilaç sonuç olarak kilo kaybım olmadı, hastanelik olmadım tamamen kesmese de günlük hayatıma devam edebildim😊