44Seda Cerenylmzz aynen cnm Boyle olunca herșeyden soguyorum zevk almiyorum yaa bi rkac gun DHa a beklicem ona gore blki ilac a baslarim
44Seda lalbrk tesekkur ederim canım beklicem biraz daha ona gore blki ilac alirim suan sin care tuzlu leblebi aynen yaa herșeyden nefret etme ye basladim hi bir şey yapmak istemiyorum
defne55 44Seda bende öyleydim canım 6 haftada başladı 10 haftalikke son buldu ilaç biraz hafifletiyor en azından mide bulantin duruyor ama gene yemek yiyemiyor ve su içemiyorsun çok kusman olduğu zamanlar hastaneye gidip serum isteyebilirsin biraz iyi geliyo ben bir ay boyunca böyle idare ettim şükür geçti seninde en yakın zaman da geçer inşallah:)
44Seda defne55 saol cnm tsk ederim Sen kullandin mi ilac peki ayy bulanti da degil kusma olmasa cok kotu yaa hastaneye gtim doktor dio hamilesin olacak o kadar hasta degilsin fln ddi yaa
44Seda Eceyavuz oyle dio Hersey ikinci trimester de Hersey bitio bulanti kusma diye insallah oyle de olur yaa Vala iicm disim a cikti yaa cok kotu
Gamzeinci00 Kızlar valla ben yarın 12 haftalık olucam hala devam ediyo sadece tarhana corbasi icebiliyorum sabah öğlen aksam hep corba yoksa direk midem bulaniyo
44Seda Gamzeinci00 kisiden kișiye degisiyo ama net 15 den sonra daha hafiflersin insallah corba da iyi bugun corba Ictim hemen cikardim aferdesiniz
defne55 44Seda kullandım bende canım dramamin diye bi ilaç kullandım iyi gelmişti biraz acile git canım öyle bisey olduğun da gebelik var de haftanı söyle kusma bulantı de serum takiyolar insanın gözünün önü açılıyo biraz tabi ertesi gun tekrar başlıyo ama genede idare ediyo hangi ilacı verdi sana
mf_ozturk 44Seda valla canım daha yolun başındasın desem ben dört ayı gectim hala hala kusuyorum bende bitmedi hala malesef ama kişiden kişiye degisiyo geçer belki genelde üç ay suruyo birazcık daha sabret bebişin için 😊
44Seda mf_ozturk evet canım haklisn sabrediyorum ama bulanti Dan ziyade kusma cok kotu Elim ayagim titrio cok gucsuz kaldim bu sefer bebek beslenemez diye korkuyorum
Dancer80 44Seda benim 6 .haftada başlayıp 15 e kadar sürmüştü..cok zor günlerdi gece gündüz midem bulanıyor ve sık sık cıkarıyordum sudan bile tiksinmiştim,arada bulantı ilacıyla bastırıyordum ama cok icmemeye calısıyordum..
44Seda Dancer80 bende belki sbah bir Tane icerim hafta da bi kez icerim belki oda hafifletsin diye baska herseyi denedim
mf_ozturk 44Seda yok canım kussanda ona fayda ediyormuş doktorum öyle söyledi yediklerimize ictiklerimize biraz fazla dikkat etmemiz lazım napalim Bide beni görsen var ya her kustuktan sonra yüzümde kırmızı benekler cikiyodu ben ben degildim yani baya kötü oluyodum kasiklarima cok sanciliyodu zorlandikca
Dancer80 44Seda ben dremamine kullandım doktorum günde 2 tane icebilirsin demişti bazen hic icmiyordum bazen gün icinde 1 tane ama hiç 2 tane icmedim.geçmiş olsun umarım seninki daha kısa sürer..ama elbet geçiyor.
defne55 44Seda 1 buçuk aya yakın kullandım canım mide bulantinin durumuna göre günde 2 kez veya 3 kez kullanabilirsin doktorum bana öyle dedi günde bir tane imkanı yok geçirmiyor çünkü
Tgbkpl Malesef bende böyleydim, doktorum zencefili bir ilaç değil ama vitamin gibi rahatlatıcı verdi o da bir işe yaramadı hep kustum. 15. Haftadan sonra şükürler olsun rahatladım. Sizi anlıyorum kabus yaşıyorsunuz ama uyanacaksınız,sadece sabır :)
44Seda defne55 ayenn gunde iki Tane benim aksam baslicam bide sabah yerim duruma gore birer Tane denerim zaten pazartesi tekrar kontrol var
44Seda mf_ozturk bnmde karnim ve kasiklarim agrio kusmak zor Sağlik li Insan bile kustu mu 3 gun kendine gelemio ki kaldi kiz bizler gelelim 😂