GoncAli Umut___umt teyzem yapti canm. Kürtajdan hemen sonra hamile kaldı. Masallh 2.5 yaşında. İlk cok korktu ama hersey güzel ilerledi şükürler olsun. Naçizane tavsiyem dr. Dinle 3 ay bekle.
Esrayusuf Yebrulii benimde az önce çok hafif kasık ve bacak ağrım başladı ama çok hafif bugün yumurtlamanın 14. Günü bugün adet görmem lazım
Esrayusuf Yebrulii valla ebru benim adet zamanı ağrım olmaZ adet olurum bir veya iki saat sonra ağrım olur ama kürtaj sonrası arada kasık ağrım olduğundan anlayamıyorum
Yebrulii Esrayusuf artık dengemiz şaştı her ay ümitlenip var diyoruz sonra bişey çıkmayınca insan her ağrıda yok zaten bebek diyo
Tamam Umut___umt geçmiş olsun.Bence sizin ve oluşacak olan gebeliğin sağlığı için doktorunuzun dediğini yapın.
Esrayusuf Yebrulii öyle ebru o yüzden önceki ay gibi hemen kan vereyim erken gebelik yapayım yapmıyorum yAni