Umut___umt Bence pıhtılaşma ve genetik testini yaptır direk canım.Madem 3 ay bekle dedi.Zaten 2 ayda test sonuçların çıkmış olur. Ona göre önlemini almış olursun. Ben de geçen sene temmuz ayında karnımda öldükleri için kürtaj oldum.Doktorum bir adet bekleyip hamile kalabilirsin demişti. Ben 3 ay bekledim sonra bıraktıktan sonra hemen hamile kaldım. Yine karnımda öldü yine kürtaj oldum. Bu sefer her şeyi istedi doktorum. Pıhtılaşma, eşimle birlikte yine benden genetik testi. Eşimden sperm testi. En son da pazartesi rahim filmi çektircem inşallah bıktım artık. İnş hayırlısı olsun canım.Ama hamile kalmadan önce bence mutlaka yaptır bunları.