honey Arkadaşlar bir kaç gündür bebeğim aşağıya(vajinaya) doğru vuruyor. Doktorum aşağıya doğru bir baskı hissedersen o önemli demişti ama bu vurmayı mı kastetti acaba bilmiyorum.Bu durum sizce anormal mi normal mi, benimle aynı şeyleri yaşayan var mı ?
Gamze88 honey kaç haftalık cnm?benim 36 Doğum seklini almış durumda kafasını dayayıp duruyor bazen cok acıtıyor canımı 😖WC den çıkamıyoruz 🙈😅
Suvinella honey yok hayır benimki de 1 aydır falan vuruyor orda hep bi baskı hissetmeniz lazım doğum kanalina girmesi icin yururken de zorluyo bi ara asagi inmisti bebisim fazla egilip kalktigim icin sonra ayagimi kalcami yuksek tuttum duzeldi ordan biliyorum
Sewo Gamze88 canim bende 37 yim dünden beri afedersin makata bi baski var anlatamam gecmiyoda sende de var mi oyle agri. Sanki gazim varda çıkmıyor gibi ama sürekli devam eden agri
berjerdekikaolikalev Genelde benimde oluyor ama bu zamana kasar hiç sorun yaşamadım şükür. Yani kasıklarımda hareketini bile hissediyorum 🤷🏼♀️
Brlzhr honey bende 26 haftalik hamileyim iki gün önce bebegim vajinaya doğru vurdu bence yatis pozisyonuyla ilgili. Doktora giderseniz benimlede paylasirmisiniz benimde ilk defa olunca bir farklı oldu.
honey Gamze88 az önce geldim doktordan, bebeğin duruşu değişmiş, şu an da ayaklar aşağıdaymış ve ayaklarıyla vuruyormuş, ondan öyle hissediyormuşum :) ama vajinaya vurması çok değişik bir his:D
Hayal_Demir honey benim bebegim de ayaklar asagida basi yukarida duruyor. Ben de aylardir asagiya vurusunu hissediyorum sorun yasamadim hic sukur. Normal yani
2lokummannesiii honey Of bende aynı şeyi yaşıyorum ya tuvaletim geliyor hemen. Ayakların aşağıda olması iyi herhalde dimi
Anacsevgidolumelek honey ben 23 24 gibi hissediyodum orda vuruslarini su an hala bazen vuruyor sipa :) ama doktora sorma geregi duymadim normalde panik bir insanim ama 😁