TazesindenAnne blackeagle bende nemlendirici kullanıyorum iyi geliyor Arada zaten az kaldı dayanıcaz ☺️
Manafov_89 TazesindenAnne Benim ablamda da hamileyken aynısı olmuşdu.Geceleri uyuyamıyordu kaşıntıdan.malesef hamileliğinin sonuna kadar da davam etdi. İnşallah sende geçer canım. Çok sinir bozan bir şey