Arkadaşlar delircem az kaldı kollarımda ve karnımda kaşıntılar vardı bundan 2 hafta önce başladı doktora gittim enzimlerime bakıldı tahliller temiz sadece alerji olmuşum sözde ama ne ilaç verdi ne başka birsey sadece bol bol nemlendir dedi ama fayda etmiyor uzun süreli yani 38 haftalık gebeyim ne yapabılırım ?