madl41 Naze2151 Hiç sorma işlerine geliyor 😅😅 Hamileliğin gezmeye bi zararı yok tanıdıklarım yurtdışından buraya geliyor tatile hamile halleriyle bizimki 4 saatlik yola gitmeye korkuyor 😅😅 Neyse bebek doğsun intikamımı alıcağım önce Karadeniz turu yaptıracak sonra Ege .😅 tabi çocuktan sonrada gezmek keyifli olmuyor bide çocukla çok zor oluyor 😔
honey Modies bende ramazan bayramından sonra ufak bir tatil yapmak istiyorum. Antalya tarafları zor olur dedik, eğer dr izin verirse kendi arabamızla bozcaada tarafına gitmek istiyorum. Ramazan sonrasındada 28-29 haftalık olacağım, inşallah izin verir :)
Modies honey inşallah ☺️☺️🥰🥰 1.5 saatte bir mola vererek izin verebilir. Bizimki bayram diye dönüş trafiği diye olmaz dedi 🙈😂
Nhrnhr honey bende 26 haftalikken gidecegim doktorm hic bir sorun olmayacagini soyledi 😊 yalniz bozcaadanin denizi cok soguktur kendinizi usutmemeye dikkt edin 😊
honey Nhrnhr teşekkür ederim sağolun, denize girmem muhtemelen, maksat doğum öncesi bir hava değişikliği, malum uzun bir süre evde olucam ☺️🤗
Gamzeus Modies bnde 10haftalık olucam doktora gidip danışayım en iyisi. Ama gitmem lazım. Kendi arabamızla gideceğiz geniş bir araç umarım sıkıntı çıkmaz
Modies Gamzeus bol bol mola verir dolaşırsınız. bence 1.5 saatte bir mola verseniz birşey olmaz bize uçağa 1.5 saate izin verdi.
Newmomy Ectu Neden gitmeyesin ki. Hamileliği hastalık olarak görmeyin. Tabi riskli gebelik degilse. Ben ilk 3 ayımda 9 saatlik yola gittim geldim. 4 saatlik yola gittim geldim. Annemler ve kayınvalidem uzak onlara git gel yol mesafesi. Gecen yaz 3-5 aylık hamileliğime geldi denizden çıkmadım diyebilirim. Ben hamile oldugumu sadece son 1 ay hissettim agrı agırlık yorgunluk. Onun haricinde hiç hayatımdan kısmadm cogu zaman hamile oldugumu bile unutuyordm
Ectu Newmomy Bulantım fazla olduğu için acaba yolda kötü olur muyum diye tereddüt ettim bide yorucu bir tur olduğundan.
HafizeAysegul Ectu merhaba çok eğlenceli bir tur , eğer doktorunuz izin verirse kacırmayın. Ben çok eğlenmiştim.
HafizeAysegul Ectu Mide bulantınız varsa mide bulantısı ilacı alın. Hatta bence yoksada alın. Kelebekler adasıydı sanırım o kısım biraz dalgalı oluyor😊 ben o kısımda perişan olmuştum😔. Tek tavsiyem bu