Ectu Selamlar🌸🌸 Hamile kalmadan önce erken rezervasyonla Likya turu satın almıştım (Muğla,Fethiye,Kaş,Dalyan daha bir sür yer) çoğu tekne turu olacağından sizce gitmeli miyim? Şuan 11+2 günlük hamileyim.
Modies Ectu merhabalar doktorum araba yolculuğuna izin vermiyor. 1.5 saate kadar uçağa kızmadı. Sanırım tekne kısmında sorun yaşamazsınhz hareket halinde olursanız. Ama denize atlamak falan olmaz. Arabayla gideceğiniz kısım var ise de 1.5 saatte bir yarım saat yürüyüşle yapılabiliyor
Mervednr Ectu doktoruna yolculuk yapmakta sıkıntın varmı sor yoksa eğer kesinlikle git ilerleyen zamanlarda mümkün olmayacak çünkü gitmek 😊
madl41 Ectu bizde Çeşme’ye gidecektik Temmuz’da güya hamile kalınca eşim vazgeçti bebeğe bişey olur korkusuyla gitmiyoruz . Aslında 4. Ayın gittikten sonra bi zararı olacağını sanmıyorum. Hem tekne turu çok rahat balayında Fethiye’ye gitmiştik tekne turuna katılmıştık sadece başım dönmüştü ama kesinlikle tekne arabadan daha güvenli 😅Arabayla gitceksenizde saatte bir mola yaparsınız biraz yürürsün dinlenirsin sonra yola devam edersiniz çünkü Muğla yolu çok uzaktı . Ama sen yinede doktoruna danış canım 😊
eydaDoanBayram Selamlar, Geçen sene aynı tura katıldım keyifli ama bi o kadar yorucu . Devamlı koşturma halinde olacaksınız. Hamilesiniz bu tura katılmak pek uygun değil gibi :( Ne zaman gideceksiniz?
Ectu eydaDoanBayram Evet, çok yorucu olacağını düşünüyorum bende. Fakat çok gitmek istediğim bi tur. 🙄 doktorumda gidebilirsin dedi. 2haziran da gideceğiz bayram boyunca ordayız
Ectu madl41 Otobüs yolculuğu olacak. 4 kere mola veriyormuş. Doktorum da 34.haftaya kadar yolculuk yapabilirsin dedi
Naze2151 madl41 kız bunlar bahane ediyor benimkide aynısını yaptı çocuğa birşey olur diye 😂😂😂 ama bence tatile değil köye götürecek 🤭😒🙄
Ozlemsvr Ectu Doktor izin verirse git. Bende öyle hamileyken 9 saatlik yol gittim 4 defa çok şükür bir seu olmadi 😊
ozgeustun Ectu dr git diyorsa deniz güneş iyi gelecektir . Yormadan gezersin bizde arabayla Ege gezeceğiz çadır tatili bayramda
madl41 Naze2151 Hiç sorma işlerine geliyor 😅😅 Hamileliğin gezmeye bi zararı yok tanıdıklarım yurtdışından buraya geliyor tatile hamile halleriyle bizimki 4 saatlik yola gitmeye korkuyor 😅😅 Neyse bebek doğsun intikamımı alıcağım önce Karadeniz turu yaptıracak sonra Ege .😅 tabi çocuktan sonrada gezmek keyifli olmuyor bide çocukla çok zor oluyor 😔
Modies Gamzeus bize 11. Haftadan itibaren bu şekilde yorum alıyorum her sorduğumda. 25+6 yız şimdi 28 de yola çıkacağız yine aynı. Doktorumuzun endişesi şu sürekli hareketsiz oturmak dolaşım sorununa ve bebeğe pıhtı atmaya sebep olabilir bu sebeple yolculuk yok diyor
Gamzeus Modies bnde 10haftalık olucam doktora gidip danışayım en iyisi. Ama gitmem lazım. Kendi arabamızla gideceğiz geniş bir araç umarım sıkıntı çıkmaz
Nesdef Ectu canım ben 36 haftalıkken gitmiştim temmuz sıcağında ve çok şükür rahat geçti. Şimdi oğlum 9.5 aylık ve tekrar hamileyim haftaya yine gidicez 😊 doktoruna izin verdiyse bence git ama vücudunu dinle eğer dinlenmen gerekiyorsa dinlen
Ectu Nesdef Baya cesaretliymişsin ☺️ Allah bağışlasın, Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin İnşallah🤲🏻 Şuan da kendimi kötü hissetmediğim için gideceğim galiba ☺️