Vedatbaran sağlık ocağına sorun derim ama baya da geçmiş ilk aşının üzerinden galiba. Çünkü ben 18 haftalıkken ilkini yaptirmistim hatta gecikmiştm yaptırmak için normalde 17 de yapıyorlar galiba. İkinciyi de tam 1 ay en fazla 1 buçuk ay sonrasında yapıyorlar ama siz yinede sorun önemli bu aşılar 🤗