Vedatbaran Kızlar 25 haftalık hamileyim tetanos asısısın 1. Dozu vuruldum 2. Dozunu vurdurmadım 1. Doz yeterli denildi hep sızce napmalıyım
Banus Dozun koruma etkisi yok maalesef Koruma 2.dozda basliyor kim dedi ki 1 doz yeterli diye ? 😬 hem ilk asiniz agrili olduysa ikinci agrimiyor da 😅
FHKK Banus Size kim dedi 1 dozun etkisi yok diyeeee. Banada tek doz vuruldu yeterli denildi doktoruma sordum oda aynı şeyi dedi. Kulaktan dolma bilgi ile ınsanları yanlış yönlendirmeseeeekkkk? 🤦🏻♀️ Doktorlardan iyi bilecek değiliz.
GulsahMulayim Vedatbaran 1 ve 2’nin arasında ortalama bir ay olması gerekiyor. İlk dozunu yaptıralı bir ay olduysa ikinciyi de yaparlar canım.
Banus Vedatbaran yaparlar tabi cok gecmemis. Bebek icin onemli eger riskli bir temas olursa bebegimize geciyor direk. olmaz demeyin igne olur civi olur . Benim camasir telim paslanmisti elimi cizdi asim olmasaydi Allah korusun cok korkardim ☹️
Gizemmali71 Vedatbaran umursamadın mı 😳😳 sen o tetenozu vurulmazsan topraktan bile hastalık kaparsın nasıl umursamıyorsun doktorun demedi mi hiç 20. Haftanda vurulman gerekiyor
Cansumus Vedatbaran önemli olan bir ay geçmesi imiş dün hemşire dedi bir ay geçsin öyle dedi bir aydan erken gitme geç gitmende sorun yok canım
FHKK Yusufburcu61 Sağlık ocağında hamile takibin yok mu canım doktor demiyor onu saplık ocağı kontrolünde yapılıyor
Mucizeemm Tugba12345 evet 5. Doza kadar ilk gebelik de asiyi tam olursan sonra gerek kalmıyormuş canım. Bende şimdi 5 doza kadar olacağım. Zaten ilk 2 si gebeyken diğerleri doğumdan sonra
Aryaalina Vedatbaran benim ilk hamileliğimde yapıldım hem 1. Doz hem de 2. Doz şimdi ikinci gebeliğim doktorum yaptır dedi 1 .doz yapıldım sadece 2 yıl önce hem 1.hem 2.doz yapıldığım için sağlık ocağı 1 .doz yaptı sadece canım bence yaptır 2.dozunu aşı önemli bence
Banus FHKK arastirabilirsin tatlim 1.doz sadece bir ay korur Doz 6 ay korur... yani eger bebek icin oluyorsak bu tetanoz asisini dogurana kadar bizi koruyan dozu almaliyiz ki bir ise yarasin degil mi?
FHKK Banus Yaa bebek için olduk ta bana 1 yeter dedi doktor da şimdi sen benim beynimi yaktınn he 🤣🤣 Napsam olsam mi diycem 37 gün kaldı doğuma da