umtfkmry ayseozbek olsun dursun 😂 ben bir şey almadığım zaman o gün illa ki yağmur yağıyor. Sıcak olsa da bulunsun yeter ki 😇
Gamze88 umtfkmry neden pijama değilde gecelik koydunuz acaba?ben hiç gecelik koymadımda🙈burda çoğu kişi gecelik tercih ediyor,sebebi sezeryan mı dikişler agrı yapar fln die mi acaba ??ben hep pijama koydum normal Doğum yapcm inşh 🥰gecelik koyup koymamakta kararsız kaldım🙄🙈😅💙💐
ayseozbek Gamze88 pijama altının dikişlere gelmemesi için sanırım 😊 ben bi lohusa pijama takımı bide uzun gecelik elbise koydum
umtfkmry Gamze88 genelde gecelikle daha rahat ediliyormuş o yüzden. Yoksa özel bi sebebi yok 😇 Benim de normal her şey ama oğlumun halââ gelmeye niyeti yok belirtisi yok 🙈 haftaya kadar gelmeye niyeti olmazsa sezaryene dönücek 🤭🙄 hakkımızda hayırlısı hepimiz için 🤲🏼🥰
Gamze88 ayseozbek ilk doğumum normaldi normal pijama ile gayet iyi geçmişti hastene günlerim,12 sene önceydi 🙈🙈merak ettim gecelik neden tercih ediliyor die 😁😅
ayseozbek Gamze88 ilk doğumum, bilemiyorum o yüzden dr. şuan için normal dedi ama bakalım son dk belli olur dedi
Deletedmom308 ayseozbek çoğu lazım olmuyor bile. Ben ne olur ne olmaz diyerek çantaları doldurmuştum. Ama iki hastane çıkışı setiyle bir kaç bez kullanıp döndük eve. Kendim için de sadece bir gecelik giyebildim. İki takım süslü lohusa pijaması götürmüştüm. Giyemeden geldim. Taçlarımı bile takamadım 🤦♀️🤦♀️
ayseozbek Deletedmom308 doğru söylüyosunuz valla süslüleri hiç götürmicem eve gelince temiz temiz giyeriz 😂
Gamze88 umtfkmry sanki pijama daha rahat gibi geliyor bana da Doğum sonrası malum kan gövdeyi götürüyor 🙈🙈😅tercih meselesi tabiki cnm 🥰💐
umtfkmry Gamze88 valla bana da arkadaşlarım kan akışından dolayı gecelik daha rahat dedi. Doktorlar da dahil.O yüzden gecelik koydum ben de
lal82 ayseozbek bebekler ilk zamanlar çok kusuyor.Mendil ya da önlük alırsan üstü temiz kalır.Senin üstüne de kusucaktır,yedek kıyafet al yanına derim.Normal doğum yapacaksan mutlaka gecelik al çünkü kanamanı takip ediyorlar,gecelikle daha rahat oluyor.