ayseozbek ben ekstra olarak triko battaniye koydum.
Ne olur ne olmaz diye.
kendime 3gecelik koydum.
Bebeğin poposu silmek için pamuk,
yedek olarak da saf su içeren ıslak mendil,pişik kremi,emzirme önlüğü,
göğüs ucu çatlak kremi,göğüs pedi,bebek için 20adet bez,kendim için yetişkin hasta bezi,
lohusa terlik ve tacı,kendim için kansızlık olursa üşütmeyeyim sütüm zarar görmesin ne olur ne olmaz diye 1çift pamuk çorap,lohusa külodu 2adet,kundak,emzik,biberon,
bebiş için ağız mendili,beli ve göbek bağını koruyan bel destekli bi ürün var adını unuttum 🙈😂 ondan koydum.
Benim gereçlerim bu kadar 😇