Nurarslan gulcins Oylemi dersin canim.Bu bnm 3.gebeligim 1oglum 1kizim var.Bugünde rüyamda erkek bebek dogurdugumu gordüm🙈🌹
Gulsum94 İstisnalar dışında çoğu kişide tuttuğunu bende duydum ☺ Birde kalp atış hızı deniliyor dk da 140 ın üstüyse kız diye fakat onda yanılmalar var ona pek güvenemiyorum ama bu değer çoğu kişide doğru çıkıyor
baharclk İki hafta daha beklemeniz yeterli, en geç 4.5 ayda netleşir. Bi arkadaşımada geçen hafta kız dediler bu hafta erkek 15. haftada.
Fdunal Prensesannesiii 20. Haftamda erkek denildi 22. Haftada tekrar ayrıntılı ultrasona girdim kesin kız dedi yanılma olabiliyor 😊
Ftmkya Fdunal 20. Hf ya kadar hep erkek mi demişlerdi size göstermiş miydi bacak arasını filan bakın erkek diye
Ftmkya Bende 12 de gittim kız gibi dedi dr bende dikkat ettim yoktu hakkaten cıkıntı bugün baska dr gittm 13+3 te erkek dedi kesin valla iyice kafam karıstı
Kaju Ftmkya cinsiyeti ogrenmek icinmi gittin baska doktora? Bir skntimi oldu? Sonucta her iki dr da baktiginda pozisyonlari ayni olmayabilir. Bir seferinde daha net gorulmis olabilir. Bence hep ayni dr a gitmekte fayda var. nasilsa 16-17 de belli olucak cokta takmamak lazim. 🤗
aon9161 Prensesannesiii var canım ben 😄 16da erkek dedi 18de kız çıktı bence beklee alışveriş icin yoksa benim gibi her ay değiştirmekle uğraşırsın 🤦♀️
aon9161 Tgbcglr canjm bazı doktorlar gercekten cok iyi anlıyor ama bazende yanılmalar olabiliyor tabi banada 12de kız gibi sanki dedi sonra 16 da erkek 18dede kız bu kız dedi 🙂
Ftmkya aon9161 aynısını bugün yasadım 12 de kız gibi dedi bugün baska dr gittim 13+3 üm erkek dedi kafam acayip karıstı erkek dendiğinde cıkıntı görmüş müydünüz siz kesin olarak
Ftmkya Kaju merakımdan baska dr gittim cnm ama kafam dahada karıstı benim dr cihazıda daha iyi gibi sanki ama bugün bende gördüm cıkıntıyı sanki bilemedim ya
aon9161 Ftmkya gördük tabi canım kız dedik doktora oda yoo bak burdaki pipi hic öyle demiyo dedi gösterdi bizede hatta ama sonraki gidisimizde yoktu kordon olmasın diyede sormustuk oysaki 🙂
Ftmkya Kaju öyle yapıcam cnm ya gönül istiyo bi kızım olsun bi oğlum var ama icime doganda hep erkekti kız mı acaba diyodum ama öyle istediğim icin sanırım 30 kasımda kontrolüm o zamanda 16 olcam kesinleşir heralde sen kc haftalıksın tahmin yapmısmıydı doktorun
Kaju Ftmkya banada 12. Haftada yuzde 80 kiz dedi ama emin olamiyorim Iste bende. 24 unde kontrol var ozamana kesinlesir insallah. Hic belli olmuyor baksana🤷🏼♀️ Saglikli olsunlar da kesin bilsekte fena olmaz yani😂😂
Ftmkya aon9161 banada aynısını dedi baska bi dr gidiyorum kız demişti dedim yoo bak pipi dedi 😳😳😳 30 kasımda kendi dr randevum o zaman 16 olucam bakalım nolcak 😂😂
Ftmkya aon9161 bide kendi dr cihazı baya iyi renkli filan hepsini gösteriyo bugün siyah beyaz klasiklerden ama gösterdi de pipi diye bende gördüm ama sende görmüşsün ay cok karısık suan kc haftalıksın canım
CansuHakanDabakan Prensesannesiii Organını net gördüyseniz değişmez cnm ya pipi ile alakası yoksa zaten garanti😄☺
GizemDoan Prensesannesiii 16 haftayı bırak doğurunca değişen var canım tanıdığım iki kişinin doktor kız demişti doğurunca erkek çıktı 😊