Adisimmm kimler vitamin kulanmiyor ben 23 haftaligim doktorum gerek yok beslenmene dikkat et yeter dedi saglik ocagindakki hemsire de gerek gormedi sadece demir verdi ama herkes vitamin kullanıyor burda okuduguma gore bana meden vermiyorlar acaba
Melleeeek Adisimmm bende kullanmıyorum ama benim karaciğer enzimlerimi yükseltiyor o yüzden doktorum vermiyor sıkıntı da Yok Allah'a şükür
seydaeg Adisimmm bana da doktorum içmememi bunun yerine iyi beslenmemi söyledi. Bu vitaminler eskide kaldı kilo yapar kolestrol tansiyonla uğraşırız bu defa diyerek içirmedi ilk 3 ay folik asit dışında içmedim suan da sadece d vitamini ve demir içiyorum🤷🏻♀️
ayserdemmm Adisimmm canım banada doktorum senin zamanlarında kestirdi vitamini boş boşuna bebeğe ve sana kilo yapar dedi. Zaten herseyi yiyebiliyorsun mide bulantın yok vitamini yiceklerden almanız yeterli dedi gerek yok yani vitamini kullanma
Eagle564 Ben vitamin kullanıyorm hatta demir b12 folik hepsi içinde olan bi hap var ama aç karnına alınıyomuş bana dokundu tok alınır mı bilmiyorum. Sorucam doktoruma
Fasulyem22 Eagle564 peki balık yağı verdi mi doktor bana içinde balık yağı olan ni vitamin verdi bende mide bulantısı ve kusma yaptı
Didemaydintaskin Eagle564 o dediğin muhtemelen gyno ferro sanol‘dur aç karnına daha tesir ediyor tok içeceksen de et süt ürünleri yedikten en az 2 saat sonra tüketilmesini önerdi benim doktorum.
Eagle564 Fasulyem22 yok balık yağı vermedi ama aç karnına vitamin ne yediysem çıkardm sanırım aç karnına olduğu için
Tgb06 Melleeeek ben de sizi arıyorum.doktor benim de ilaçlarımı bıraktırdı aynı sizin gibi ama 3 gün oldu ilaçlarımı bırakalı ayak kaşıntım haala geçmedi değerlerim düşseydi geçer miydi sizin nasıl olmuştu?
AselAlaraa Adisimmm bnmki goda takviyesi ilaç değil canm 😂. Kullanmk lazm hergn sn tamamlayabiliyomsn tmnlerş beşsnelrdn çok zor
AselAlaraa Fasulyem22 pregnacare 19 vitmn var içinde drm önerdi kullanıyrm bundan önce regeneses kullandm ondn önce decavit ama decavit ytrli değil hemde ilaç
Dlygnr 29 haftalik gebeyim bu zamana kadar hiç ilaç kullanmadım kullanmayida düşünmüyorum. Yinede büyük konuşmayayım.cok sukur bebeğim.gayet sağlıklı bende kendimi iyi hisediyorum
AselAlaraa Fasulyem22 herşey var içinde. Sürekli değiştrmk 3 tane değştrdm decavit en başta sağlık ocağı vermşti ytrli değil o özele gectm drm regenesisi önerdi. Sonrada daha iyis olunca bunu vrdi.
Fasulyem22 AselAlaraa anladım bende decavit kullanıyordum dr biraktirip ı mom verdi ama o bende kusma yaptı birakti m vinalac verdi onu yarın alicam ama balık yağı yiyemiyorum balık mevsimi de değil çok kararsızım napicam bilmiyorum
AselAlaraa Fasulyem22 bnde balk çok yemem üç kre ydm şimdiye kdr bna kalırsa vitamn kullan bırkma çok faydalı ımoma gzl diyolar ama kusma yaştuysa başka dene
Fasulyem22 AselAlaraa haziran da doktora gidicem o zaman kadar kendim alamam cesaret edip koku yapmayan varsa biri bana söylesin 😄
PrensesimDoga Adisimmm ben kansızım demiri bile kesti dr. Eskiden vitamin mi vardı diyor. Sadece magnezyum verdi.
Fasulyem22 AselAlaraa o da doğru ocean plus için öyle diyorlar ama ilaç içmekten çok sıkıldım tiroit içind e içiyorum iyot eksikliği içind e d vitamini de içiyorum 😄