Kızlar bnm sezaryenden sonra kesi yerime sürekli iç çamaşırım kıyafetim sürtünüp alerji ve kaşıntı yapıyodu kendimce bi çözüm buldum bebeğin altını silmek için aldığım pamukları çamaşırımla kesinin arasına koyuyorum hem havada alıyor acayip rahatlattı belki işinize yarar bu arada sezaryen ile ilgili sorunuz varsa cevaplarım kızlar❤️