umtfkmry [silindi] decavitin etkisi değildir o canım. Ben 39hafta oldum halâ içiyorum başka bir şeydendir.
[silindi] umtfkmry Doktoruma sordum decavitin yan etkisiymiş. Kimilerinde kabızlık ya da ishal yapabilşyomuş 😊
Nursafak [silindi] o ilaç bazen ishal yapıyor sonrasında kabız yapıyor. Çok normal.. 24 haftalık olduktan sonra doktorum haftada 1 yada 2 kez kullan dedi bana..
Sevda13 [silindi] ben 12.haftadan beri kullaniyorum suan 32 haftaligim ve hic oyle bi sorun yasamadim
Aysine [silindi] 12.haftamdan beri kullanıyorum hiç öle bi şikayetim olmadı sdece çok iştahlandırıyo o kadar
Anacsevgidolumelek Aysine aayy o di mi istahi acan? Bir bucuk ay oldu haftada 2 ye dusurdu kilo almam durdu resmen yaa oyle hizli kilo aldim ki kullandigim sure icinde anlatamam hic yaramadi bana.
defne55 [silindi] doktor banada verdi ama çok büyük olduğu için yutamıyorum midemi bulandırıyor ne yapacağım bilmiyorum
[silindi] defne55 Yarım olarak da alabilirsin. Doktorum ister yarım iç ister tam demişti. Ben tam içiyodum
Anacsevgidolumelek [silindi] bende biraktigimdan beri kabizim 😢 doktorum haftada 2 ye dusurdu o yuzden eskisi gibi tuvalete cikamiyorum. Ishal durumu bi sure sonra duzene giriyor ishal gibi olmuyosun ama duzenli tuvalate cikariyodu.
Kalphanem [silindi] evet canım oluyorsun kullandığın sürece geçmeyecek çünkü bu ilaca birde kan ilacı Demir ilacı veriyor eksiğine göre o yüzden ishal oluyorsun ve rengi siyah korkma normal