mucize42 Zeynepmiraa aynı dert bende de var malesef herkes kocaman olmuş cirkinleşmişin diyor hatta görümcemi bozdum en sonunda bu konu için hamileyiz yani azıcık düşünün
Zeynepmiraa mucize42 aynenn yaa karnımızda kum torbası yok çocuk büyütüyoruz insan hamilelere biraz daha ılımlı yaklaşır
Zeynka Zeynepmiraa Valla burnuma kimlik çıkartmayı düşünüyoruz biz, doktorum bile "ona da bi ultrasonla bakayım, kaç haftalık gebeliği" falan diyor. Ben alıştım artık aslında, arkadaş oluyor bana eşim işteyken kendimi yalnız hissetmiyorum şükür😅
Anacsevgidolumelek Zeynepmiraa aa ciddi misin peki vucudunda odem falan var mi? Yuz ve ellerdeki sislik sakincali diyorlar. Doktoruna sorsaydin bi
Zeynepmiraa Anacsevgidolumelek ödem çok yok normal seviye de doktoruma da sordum tansiyon va sıkıntım da yok tuz da tüketmiyorum ama olan burnuma oluyo🧐
mucize42 Zeynepmiraa yok caanım sanki kendileri hamilelik yaşamamış gibi davranıyorlar bide bende olmamıştı böyle yaaa dedi bende sendede olmuştu ama biz moralin bozulmasın diye söylemiyoduk sende keske düşünseydin demiştim😂😂
Rrraaaiiinnn Zeynepmiraa benim hokka gbi burnum var di takı 2 hafta oncesine kadr 25 hafta olduk her fotoda burnum on planda masallahh dedirtiyor ayaklarim topan patlican gbi sisti simdiden allah sonumuzu hayir etsin