Yaser27 Yavuzum1202 kilo ile alakası yok ablam da çok kilolu idi iki tane normal doğum yaptı ben hani şu kadar kilo gitti deyince onu merak ettim 🤭
Yavuzum1202 Yaser27 bilemıyorum canım benim oğlan 4 kılo suyu kanı şişi hepsi gitti 3 gün sonra 11 kılo gitti seninde öyle olur sonuçta içinde kalmıcak
Yavuzum1202 PapatyaKyt benim açılmamı pilates topu sağladı normal Doğum icin sıkıntın yoksa tavsıye ederim
PapatyaKyt Yavuzum1202 bilmiyoruz yarın özel bi hastanede profesör yardımı alicaz geçen hafta tahlil falan yapılar herşey fazlasıyla normal dedi doktorum yarın detaylı ultrason da var bilmiyorum ne diyecekler tek takintim kilo yoksa ufacık bı sağlık sorunum bile yok bebekte iyi şimdilik
Yavuzum1202 PapatyaKyt siz iyiyseniz sorun yok canım son aylarda bol bol yürüyüş yap açılman olursa normal daha rahat olur
RumisAlgn Kızlar bende 63 ile hamile kaldım yaklaşık 2 hafta önce tartıldım 84 olmuşum ve daha 29 haftaligim doğumdan sonra verebilicekmuyim hiç bilmiyorum
Mutluhamis Bende 87 ile hamile kaldım 100 olmuşum 26 haftalık hamileyim eşim ben sana doğumdan sonra maddi manevi destek olucam kiloları vermen için dedi çünkü depresyona giriyorum umarım verebilirim☹️☹️☹️
ikinciprensimgeliyor PapatyaKyt Normal dogumda neden bukadar israr ediyosunuz ki? Komplikasyona neden olcaksa sezeryan olun tabiki de.onemli olan sizin ve bebeginizin sagligi.sag salim cikmaniz dogumdan.bence bu durumda normal dusunmeyin.ben 23 kilo aldim ilk dogumumda.doktorum sezeryan yapti 92yle girmistim doguma
ikinciprensimgeliyor PapatyaKyt Normal dogumda neden bukadar israr ediyosunuz ki? Komplikasyona neden olcaksa sezeryan olun tabiki de.onemli olan sizin ve bebeginizin sagligi.sag salim cikmaniz dogumdan.bence bu durumda normal dusunmeyin.ben 23 kilo aldim ilk dogumumda.doktorum sezeryan yapti 92yle girmistim doguma
espalp Doktorum bana 95’i geçmeyelim doğumu normal istiyorsan dedi. Çünkü bebek biraz iri şimdiden 🤷♀️ Ama insanlar çok daha fazla kilolarla normal doğum yapabiliyolarmış
espalp Doktorum bana 95’i geçmeyelim doğumu normal istiyorsan dedi. Çünkü bebek biraz iri şimdiden 🤷♀️ Ama insanlar çok daha fazla kilolarla normal doğum yapabiliyolarmış
espalp Doktorum bana 95’i geçmeyelim doğumu normal istiyorsan dedi. Çünkü bebek biraz iri şimdiden 🤷♀️ Ama insanlar çok daha fazla kilolarla normal doğum yapabiliyolarmış
espalp Doktorum bana 95’i geçmeyelim doğumu normal istiyorsan dedi. Çünkü bebek biraz iri şimdiden 🤷♀️ Ama insanlar çok daha fazla kilolarla normal doğum yapabiliyolarmış