PapatyaKyt Ben 5 buçuk aylık hamileyim ve aşırı kiloluydum benim gibi olan var mı yada aşırı kiloyla doğum yapan çok stresliyim
blackeagle PapatyaKyt 96 ile hamile kaldim suan 104 üm 38+4 haftaligim cok almadim ama depolarda yeterince vardi zaten😁
PapatyaKyt Birde ben kilolu hamile kaldim ama çok korkuyorum birşey olacak diye hızlı kilo aliyorum doktor çok stresli olduğumu bu kadar gergin olmamam gerektiğini söylüyor ama yapamiyorum
Yavuzum1202 PapatyaKyt streste çok etkılıuor bebeğe zararı olur takma bukadar bebeğin sağlığı herseyden önemli benim bi arkadasım kılolu dıye hamıle kalamıyor doktor zayıflamadan zor kalırsın dedi sen şükret gerisi hallolur
Yavuzum1202 PapatyaKyt Bebek olunca verırız canım süt verdıkce kılolar gidiyor bende 80 kadar düştüm tekrar hamıle kalınca alıncak kılolar ben 4 kılo normal doğurdum bide hiç sıkıntı yapma dikkat et yediklerine
PapatyaKyt Yavuzum1202 çok korkuyorum ilk gittiğim doktor komplikasyon olabilir ben doğumu yaptiramam dedi ve bir profesöre gitmemi soyledi ama onun aksine diğer doktorlar benim gibi çok hasta olduğunu normal doğum yapabileceğimi soyledi aşırı korkuyorum buda bende stress yapıyor
Yavuzum1202 PapatyaKyt bir sorun olacağını bende sanmıyorum tabi çocuk ıcın sağlıkla alakalı sıkıntı olmadığı sürece başka doktora git illa normal dogurcaksın diye bısey yok
ikinciprensimgeliyor PapatyaKyt Normal dogumda neden bukadar israr ediyosunuz ki? Komplikasyona neden olcaksa sezeryan olun tabiki de.onemli olan sizin ve bebeginizin sagligi.sag salim cikmaniz dogumdan.bence bu durumda normal dusunmeyin.ben 23 kilo aldim ilk dogumumda.doktorum sezeryan yapti 92yle girmistim doguma
ikinciprensimgeliyor PapatyaKyt Normal dogumda neden bukadar israr ediyosunuz ki? Komplikasyona neden olcaksa sezeryan olun tabiki de.onemli olan sizin ve bebeginizin sagligi.sag salim cikmaniz dogumdan.bence bu durumda normal dusunmeyin.ben 23 kilo aldim ilk dogumumda.doktorum sezeryan yapti 92yle girmistim doguma
PapatyaKyt Yaser27 ben normal istiyorum çünkü eşimden başka bana yardımcı olacak kimse yok ayağa çabuk kalkmam gerek
Yavuzum1202 Yaser27 normal canım kiloylaa alakalı bir sorunum olmadı açılmamda rahat oldu sadece bel fıtığım olduğu ıcın çok kitlendim haraketlerin kısıtlıydı
Yavuzum1202 PapatyaKyt benim açılmamı pilates topu sağladı normal Doğum icin sıkıntın yoksa tavsıye ederim
Yaser27 Yavuzum1202 canım ben zorunlu sezeryan olacağım ilk hamileliğim sezeryan da ne kadar kilo gider acaba
Yaser27 Yavuzum1202 kilo ile alakası yok ablam da çok kilolu idi iki tane normal doğum yaptı ben hani şu kadar kilo gitti deyince onu merak ettim 🤭
Yavuzum1202 Yaser27 bilemıyorum canım benim oğlan 4 kılo suyu kanı şişi hepsi gitti 3 gün sonra 11 kılo gitti seninde öyle olur sonuçta içinde kalmıcak