Bal_bubu Kubraugur 36+2 yim bende 28 haftadan beri başı aşağıda ama kanala girdimi bilmiyorum kasıklarımda belimde ağrılarım var☹️
Bal_bubu Kubraugur Allah razı olsun canım cümlemiz hep hayırlı haberler alalım sağ salim kurtulalım sağlıklı bebişlerimiz olsun inşallah🙏🏻
ddmnrdgn Ben de 36+2yim. Bebeğim 3150gr olmuş. Fazla yürüyemiyorum ayakta duramıyorum. Gelecek hafta çarşamba tekrar kontrol var. Doğum sezaryen olacak, doktorum bayram sonrası diyor. İnşallah bayramda gelmeye kalkmaz ☺️
ddmnrdgn Kubraugur valla toplam 7 kilo aldım şimdiye kadar. İştahım hiç olmadı başından beri. Nasıl bu kadar büyüdü bu bebek ben de anlamadım 😂
Kubraugur ddmnrdgn su icsem yariyor diyen bayanlarin hamilelik versiyonusun su icsen bebek almis tatlim 🤣🤣