Kubraugur 36 haftalik olduk ve alt karin bolgemde agirlik hissediyorum sizce bebegim dogum pozisyonu mu aldi
Eceiz Kubraugur şimdi doktordan çıktım aynı şikayetten cnm 36+2 haftalığım doğum kanalına girmiş dedi.ay sonu sezaryanım büyük ihtimal :)
Gamze88 Kubraugur bende 36 haftalığım 🥰sol karın boşluğumda özellikle geceleri bıçak saplanmışcasına ağrılarım oluyor 😖bizimkinde Doğum pozisyonunu almıştı geçen hafta,inşh normal Doğum olacak 😊allah bi avazda kurtarsın hepimizi🧿💙💐
Bal_bubu Kubraugur 36+2 yim bende 28 haftadan beri başı aşağıda ama kanala girdimi bilmiyorum kasıklarımda belimde ağrılarım var☹️
Eceiz Kubraugur vajinusmusum cnm ben oyzdn kasılıyorum alttan muayne olamıyorum doğum koltuğuna bile yatamıyorum :) bide burnum kırık nefes kontrolum yok oyzdn normal doğum yapmam zor.
Eceiz Kubraugur amin cnm inş🙏 Sende sağsağlim kucağına al inş.eğer kasılman olursa doktora git sende riskli haftalar.ben 2 gündür progestonla duruyorum.yorulunca çok kasılmam oluyor
Kubraugur Pnarozbulut kasik agrilarima alistim da afedersin ama sanki vajinam düsucek gibi agri oluyo neden bilmiyorum
oozzggee Bugun 36 olduk🤗 cati muayenesi olan var mi kizlar?? Yarin kontrolum var doktor cati muayenesi yapar mi ki?
Sinembuse Bende ben birde afedersiniz ama vajinamin ici yirtiliyo gibi hissediyorum acaba acilmami oluyor kızlar?
Sinembuse Bende ben birde afedersiniz ama vajinamin ici yirtiliyo gibi hissediyorum acaba acilmami oluyor kızlar?