nisaemre2812 27+0’ım. 16 haftadan beri falan yağlanıp kremleniyorum. Sabah hindistan cevizi yağı akşam sebamed’in çatlak kremi. Günlük ortalama 3 lt su da içiyorum. Ama dün farkettim yanlarımda sanki hafif pembe, mora çalan izler olmuş. Sanırım bunlar çatlak oluyor 🙈 normalde çok kuru ciltliyim o yüzden günde 2 kez kremlendim. Ama işe yaramadı bende. Ki daha 1 kilo aldım. Doğurana kadar harita olcam belli oldu 😑😒