nisaemre2812 Merhabalar hamişlerrr.. Ben 26+6 oldum şuanlık bi çatlama olmadı. Kakao yağı kullanıyorum.. Yapın faydası olmuş mudur yoksa sonradan çatlama olur mu yindde acaba benle aynı olup çatlaması olan var mı acaba?? 🤔
BaharSefvan nisaemre2812 çatlatacağın varsa çatır çatır çatlıyosun canım pahalı şeyler kullansan da böyle😂
Selma123 nisaemre2812 benim ilk cocugumda catlaklar dogumdan sonra cogaldi hamileykende vardi ama fazla degil alovera cicegi aldim evime ve onun icerisindeki jeli surdum cok ise yaradi catlaklarimdan kurtuldum 🤗😂
ayserdemmm nisaemre2812 canıma inşallah olmaz ama benim çatlağım 38 de oldu 😏 hemde en pahalı kremlerı kullnamama rağmen biraz irsi bi durum bu
anapanda12 Çatlamalar 30dan sonra oluyor sanırum bende zeytinyağı kullanıyorum umarım çatlama falan olmaz
Elikkk Selma123 aaa bide madecosol bepantol acnemys jel alıncada fayda ediyormuş çiçekle pek uğraşamasamda alavere jeli alsam iyi olur galiba
Aybuk Selma123 ben de lierac ve aloe vera kremi kullanıyorum henüz 16. Haftayım ozaman devam edeyim birkaç kişiden daha duymustum umarım çatlamaz nemli olması önemliymiş yağlı bir cildim var acaba çatlar mı yine de 🙄
Mutluhamis Bende 26. Haftadayım henüz gözle görülür bişey yok ama doktorum yağla kendini dedi bende Hindistan cevizi yağı kullanıyorum
ayserdemmm Elikkk aynen aynen bide 150 verdim o kreme bi işe yaramadı 3 kutu kullandım bide 😏kazıklandık
Elikkk ayserdemmm ciltle alakaliymiş ama lilerac azalıyormuş genede daha cok olcak demekki diye kendimi kandiriyorum
Fasulyem22 ayserdemmm bende catlaklar icin ibrahim saracoglundan press badem yagi duydum geciriyormus soguk sıkım olacak
uhuddd nisaemre2812 bende çok yağladım kendimi ama çatlıcagı varda catlıyor😂 30 haftalıgım ve karnım bacakalrım catladı okadar bari bi kilo almamama rağmen
uhuddd nisaemre2812 bende çok yağladım kendimi ama çatlıcagı varda catlıyor😂 30 haftalıgım ve karnım bacakalrım catladı okadar bari bi kilo almamama rağmen
hfza 33 haftam bitiyor bugune kadar hic birsey kullanmadim olucagi varsa catlarim diye😀 henuz catlamadim ama karnimda cok cikmadi ona bagli oldugunu dusunuyorum☺️
hfza 33 haftam bitiyor bugune kadar hic birsey kullanmadim olucagi varsa catlarim diye😀 henuz catlamadim ama karnimda cok cikmadi ona bagli oldugunu dusunuyorum☺️
Aytana nisaemre2812 34e kadar çatlamadım çok mutluydum ama 34 te ksıklarımdan yukarı dal dal çatlamalarım oldu inşallah o kadar kalır yukarılara çıkmaz 😔😔