Trabzon Narmin12345 evet ya insan uyuşuyo. Bide çok tehlikeli bişey olsa sonuçta kontrollere gidiyoruz söyler doktorlar yani
Narmin12345 Trabzon tabii ki canım... Ben artık hiç uyuyamaz oldum... 2 saat uyusam şükr ediyorum... 27+6hafta olduk... Karnım haftama göre büyük... Rahat edemiyorum artık... Uyumayı bırak artık beş dakika fazla otursam popm bile ağrıyor...
balonjoje Trabzon merhaba benim doktorum bu konuda bilgi vermişti 20. Haftadan sonra bebeğe oksijenin rahat gitmesi için sola yatmak öneriliyor
Trabzon Narmin12345 ya bende 17 haftanın içindeyim. Dışarıya ciktigimiz zaman az biyer de otursak yarım saat 1 saat flan hemen kasiklarim agriyo hiç oturmak bana gelmiyo ya 🤷
Yenianne90 Trabzon sola yatmak kan akışının daha iyi olmasından dolayı öneriliyor.Ben her iki yönede yatıyorum ama oğluşum sağıma ne zaman yatsam tekmeliyor.Rahat vermediği için bende soluma çok yatıyorum.Sadece sırt üstü çok yatma en fazla 5-10 dk kadar yat.
Deniziimmm Trabzon ben de o şekilde yatıyorum canım. Allah'a emanet artık ama sanmıyorum sıkıntı olsun sağlı sollu yatmak öyle olsa biz rahat edemeyiz diye düşünüyorum
Melisssss1994 Trabzon Benim doktorum istediğin gibi yat. Sağ sol farketmez dedi. Sen nasıl rahat ediyorsan bebeğin de öyle rahat eder kendini sol sol diye şartlama dedi. Bende sağ sol uyuyorum.