Konul95 VAllah ben saga da yatdim sola da yatdim karnimin ustunede yatdim (tam degil ) yani her tarafa dondum ddurdum :D masAllah bebegimde saglikli dogdu )
Emelim Ozlemsvr evet gerçekten Karadeniz çok güzel ben bile Karadenizli olduğum halde daha gezemediğim bir çok yeri var eğer birdaha gelme şansınız olursa Artvin Şavşat karagöle gidin tavsiye ederim gerçekten dünya harikası bir yer 😊
Emelim Ozlemsvr ben şavşata gelinim Rize’den şimdiye kadar 4 kere gittim şavşata ancak gidip görme Fırsatım oldu 😂
Ozlemsvr Emelim hayat telâşı sürekli erteliyoruz.Ben karadeniz kültürüne yabancı değilim ancak eşim çok merak ediyordu bende gezmedim öyle gittik iyi ki gittik. o sıcakta iyi ki başka bir yere gitmedim serin serin 😀
Emelim Trabzon bebişler doğduğu biraz büyümeden hiç bir yere gidemeyiz 😂 ben seneye yaza 10 aylık olana kadar hiç bir yere gidemem Zor olur çocukla
Deniziimmm Trabzon sol omzumu hissetmiyorum bende canım 😔 tutulmuş resmen ... Eşim de nasıl rahat ediyorsan öyle yat diyor ama Dr sormak lazım sanırım 24 hafta olduk bugün bu arada 🙏
Trabzon Deniziimmm vallahi nasıl rahatima geliyorsa öyle yattım gece . Sola adapte olduğum zmana uykum kaciyo uykuya dalamiyorum. Yüz üstü hiç yatmadim. Düz de yatmiyorum sağ sol yapıyorumm ☺️
Deniziimmm Trabzon ben de o şekilde yatıyorum canım. Allah'a emanet artık ama sanmıyorum sıkıntı olsun sağlı sollu yatmak öyle olsa biz rahat edemeyiz diye düşünüyorum
Narmin12345 Trabzon ben soluma yatarım sorda değişir sağda yatarım... Acıyor çünki sürekli aynı tarafta uyumak...
Trabzon Narmin12345 evet ya insan uyuşuyo. Bide çok tehlikeli bişey olsa sonuçta kontrollere gidiyoruz söyler doktorlar yani