Ya benimde bir kac gundur sancılarım var 2 hafta sonra gel dedi nts girdim ama birsey yoktu fazla 2 gündür cok kötüyüm allah yardımcımız olsun ama ben batırmadım çatı muannesine ki zaten ultrosonda hersey belli oluyor doktorumda gerek duymadı sandın olunca nts tekrar bağlarız ona gore yüksek çıkarsa dogum sırasında bakarız dedi