Arzumms Zlmdemir böyle bir şey var mı cidden benim kız dedi yüzde 99 ama betahcg ikili testimde 28,9 🤔
Zlmdemir Zeyy_nepp 11 haftalık ikili testi yapanların çoğu tutmuş.hatta burada biri açmıştı konuyu ve baya tutan vardı.artık bilmiyorum nekadar dogru yanlış ama haftaya bende söylerim umarım.
karbeyaz88 Bende cinsiyet tahmini alabilirmiyim kızlar https://share.icloud.com/photos/0VNcOtvhq-vB8q8_ENYAosNmg
madl41 Rbs111 canım kız 😅😅 beta ya göre diyorum 51 çıkmış 😅😅 benimki 41 di erkekmiş .. 50 nin altı erkek üstü kız diyorlar
Ebru24 Ozamn gittiğimde 12 haftalıktı doktorum bişi demedi cinsiyet hakkında suan 14 üncü haftama giircem birde sizler bakın bakalım istedim🥰🥰🥰