Rbs111 Sata göre 13 usg ye göre 14 haftalık teyzoşlar 😍 tahminlerinizi alayım doktor söylemedi https://hizliresim.com/YQ1L8A
Zlmdemir Rbs111 ben pek cinsiyetten anlamam ama burada kızlar 2li taramaya göre tahmin ediyorlardı bthcg 50 altı erkek 50 üstü kız diyorlardı ki takip ettiğim kadarıyla %90 tutuyormuş.seninkide baya 😹ikilemde kalmış😊
Arzumms Zlmdemir böyle bir şey var mı cidden benim kız dedi yüzde 99 ama betahcg ikili testimde 28,9 🤔
Zlmdemir Rbs111 aynen canım hatta inanmak için internetten de baktım oradaki yorumlarda da baya tutan olmuş.seninki inatçıdemek ki bende haftaya gidicem doktora inşallah gösterir kendini şuan 14+1 im
Yoann Ececce nub teorisi diye bişey var ya heyecan yaptım şimdi ilk net ultrason görüntümüz teyzesi 😊