yaseminan AyEr Bende 32 haftalıkken 2200gramdı bebeğim doktorum gelişimi önde vitaminleri kesmelisin yoksa 4 kiloyu geçer ve sezeryan olmak zorunda kalırsın dedi sana da doktorun böyle birşey dedi mi canım
Alinam Nursahin oy maşallah Allahım esirgesin 💕 çok merak ettim şimdi 32 de gitmiştim 2 kg Dı haftaya gidicem daha kaç oldu acaba özel beslenmen eklediğin bişey var mı acaba
Nursahin AyEr ekstra yediğim bişey yok vala süt yumurta peynir genel herkezin burda yazdiklari seyler yediklerim bana değil kızçeme yaramış demekki 😊
AyEr Nursahin masallah canım kılo bırazda genetık ben de sureklı nutella yemek ıstıyorum nasıl yapıcam bılmıyorum 😂
Nur1989 Aryaalina cumartesi 33+5 te 2 kilo 60 gr dı benim ki şimdi yorumları görünce küçük mü acaba bebeğim?
Yasemincifci Nur1989 yok canm küçük galan drğil herkesin yapısı galan onla alakalı normal bebeğinin kilosu dert etme
Nur1989 AyEr herhangi bir şey demedi aslında bu haftadan sonra daha hızlı kilo almaya başlıyorlar dedi her şey yolunda dedi o kadar canım
Nursahin AyEr genelde muz besliyormuş bebisi bütün sitedelerde yaziyor burdada yazan cok oldu .inşallah sağlıkla kucağına alirsin bebeğini haftasında canim