Sdkyszn Kızlar aranızda doğumu bayram haftasına denk gelen var mi yanı normali beklerse eğer denk gelecek olan nöbetçiler mi olacak doktorum beklemeyip almayı teklif ediyor ne yapmalıyım 😔
Buketkozak Sdkyszn benim sezeryan doktorum keyfi cocuk almam dedi 🤭 ya bayramda. Normal doğum bslarsa doktorm tatilde olcak cok korkuyorum 🤭
blackeagle Sdkyszn benimde son 10 günüm doktor insallah gününü beklemez bayram olmadan dogurtalim seni diyo cati muayenelerini sıklaştırcak uyaralim baslasin dogum kilo alimi cok diyo ama oyle yapmayip haftasini beklersede bayrama gelio ve cok kilo alcak mecburi sezaryen olmak istemiyorum hayirlisi artik☹
ceco Sdkyszn benim doktorum hastanedeyim dedi bana hem ayrıca gelmek zorunda ki gerçi bana 2 haftaya kalmaz gelir dedi normal için de
Ceyk Sdkyszn Benim doğumum bayramdan sonraki haftaya denk geliyor. Ama normal doğum göründüğü için bayramda da olabilir dedi. Bayramda doktorum izinliymiş ama nöbetçi olan kadın doğum doktoru da çok iyi biliyorum. Zaten hastanede bütün bilgilerim var bir problem olacağını düşünmüyorum.
Sdkyszn Buketkozak evet işte genelde hepsi bayramda olacak. Zaten haftaya günü doluyor ama 40+ları beklersek normal için ve o zaman gelirse bayram haftası olacak ve kimse olmayacak hastanelerde 🤔
Dorukunannesi95 Buketkozak bayramda yap dogumunu canim cifte bayram olsun❤ ayrica çoğu seyi zaten ebeler yapiyor diye biliyorum canim
denizoktay Benim 20 sine geliyor normal doğumu ama sezeryan olacak önden alınacak ama daha gün vermedi bayram tatilinden sonraya verir herhalde inşallah geç kalmayız, kaç gün önden olması gerek ben de bilmiyorum, allah yardımcımız olsun
Sdkyszn denizoktay inşallah Canım çok zor gerçekten allah yardımcımız olsun en azından geçiriyorsun bayram tatilini bi de 9 gün olunca içime dert oldu kendi gelsin istiyorum
Sdkyszn Dorukunannesi95 herkes diyor tatilde kimse olmaz hastanelerde doktor da sanırım tatile gidecek ben de kendi gelsin istiyorum ama kararsızım içime dert oldu kaç gündür çok az kaldı artık bir karar vermem gerekiyor 😔
Buketkozak Dorukunannesi95 doktorum kabul etmiyor işte bu hafta kontrol var bakalım yine söylicem ne dicek son anda doktorda değiştirmek istemiyorum ama bu aralar bi ters davranışları var doktorun sinir olmaya basladm 🧐
Sdkyszn blackeagle aynı durumdayız o zaman canım istemiyorlar işte bayrama denk gelmesini. Daha önden almayı teklif ediyorlar. Bende kendiliğinden olsa daha mı iyi diyorum belki yine gelmeyecek ama yine de görmüş olacağım bilemiyorum 3ünü bekleyelim dedim ona bile yanaşmadı
Dlrdrkkk blackeagle benimde son 10 inşallah doktorum banada böyle bisey teklif eder bayram gelmeden doğsun istiyorum
blackeagle Sdkyszn aynen aynilar canım nolcak acaba gelseler kendilerinden bari şansımıza benim kuzenimi doğurttu gecen hafta 39.haftasinda rahmine fitil atti dogum basladi ayni doktorumuz
Erolimran blackeagle doktorum banada dogum başladığında fitil atacam dedi nasıl geçti dogum peki bu fitil neyin nesi
ddmnrdgn Sdkyszn ben varım 🙋🏼♀️ Üstelik sezaryen olacağı kesin doğumumun. Şu an 36+2yim doktoruma bayramdan önce alalım dedim ama doğru bulmuyor. 10 Haziran’a yazmış beni ameliyathaneye. Ne kadar içeride dursa o kadar iyidir diyor. Aslında bebeğimin gelişimi de 2 hafta önden gidiyor ama yine de 37lerde almayı erken buluyor. Bayramda kendiliğinden doğum başlarsa ne yaparız bilemiyorum, biraz stres oldum açıkçası.
sususdden ddmnrdgn bende aynıyım 10 11 haziranı beklemek istiyor bizimde haftamız önde ama yinede kiloyla gelişimi doğru orantılı bulmuyor en iyisini onlar bilir tabi benimde sezeryan ama kendi erken gelmek isterse doktoruma henüz sormadım bayramda şehir dışında değildir umarım🤷🏼♀️
Didemmiray ddmnrdgn ayniyiz bende 36+2 yım. 10 haziran diye konuştuk. Ama bayramı hiç düşünmedim. Benimkide iki hafta önde gidiyor. Cuma kontrolüm var bakalım ne diyecek.
Glzekc Bnmde haziran 15 21 dedi ama kendi gelirse bayramda doktorum yokum dedi nöbetçi doktorlar olcak inşallah bayramdan sonra gelir
Sdkyszn Glzekc inşallah öyle olur çünkü bayramda tatilde olacak çoğu. İşte tam denk gelmiş o haftaya bizimde nasibimiz böyle demekki ne yapacağım bilemiyorum