Fatmisko merhaba ben devlete keseyi görmeye gittiğimde doktor 5 haftalıkken, görürüz su iç idrara sıkış yürüyüş yap yarım saat sonra gel dedi ve idrar kesesi baskı yapınca daha rahat görülüyor galiba , aklınızda bulunsun doktora giderken idrara sıkışıp gidin 🤗