Seda5892 doktorlarda bi alem 😄 birinin yasak dediğine öteki okey diyor . Bursa forumda o kadar çok denk geldim ki doğurana kadar keşke ben tada eşim kadın doğumcu olsaydık dşe hayıflanıp durdum 😄😄 benim doktor da etsiz yiyebilirsin demişti ben de yedim acısızlardan bolca