Zuzu Mervesrht şuan Ata Sağlık hastanesine gidiyorum ve gayet memnunum.Doğumu da orada planlıyorum kısmetse
Selinsevener Bende tahir özgüdere gidiyorum şirinyerde özel muayenesine doğumu çınarlıda yapıyor ücreti 150 tl henüz hamileliğimin başındayım bir kaç kişinin tavsiyesi üzerine gittim araştırdım cok fazla memnuniyet vardı
Zuzu Mervesrht benim evime de çok yakın,aynı yerde mi oturuyoruz kız 🙈 Bu arada Pınar Erkan’a gidiyorum canım 😊
Mervesrht Zuzu ben yesilovada oturuyorum . Bi bakayim soyledigin doktora. Cinarliya gitmeyi dusundum ama cok yogun deyince gozum korktu
Buseataloluk Dr. Burak ağcay a gidiyorum. Alsancakta özel muayene si var. Ücreti biraz fazla ama çok memnunum. Kent hastanesinde Doğum yapıcam allah izin verirse. Dr çok iyi tavsiye ederim
AslZeynepCokun Egepol hastanesinde bülent turgut ay da çok iyi..31.haftamızdayız doğum ücreti şimdi 1900 diyolar ama yılbaşında artar dediler