Evet Çınarlı iyi bir hastane,tamamen doğum hastanesi.Ama dezavantajları var malesef.Doktorlar çok yoğun,randevu almak büyük sıkıntı,gittiğinde onca zaman sıra beklemek cabası.Bi de koca hastanede 2 kadın doğumcu ve 1 tane çocuk doktoru var sanırım yoğunluk bundan kaynaklı 😊 Ben bir kez gittim bi daha da gitmedim