Merveyazici canım benim üç ay oldu Doğum yapalı ve çok rahat geçti. İğneyi vururken bile hissetmedim sonra zaten uyuştum doktorum geldi ve bana halimi hatrımı sorarken kızımı gösterdi ki 09:45 ye kızım doğdu 10:00 da ben kızımla beraber odaya çıktım toplam 15 dakika yani 6 saat hiç bir şey hissetmedim sonradan hafif bi ağtı başladı o zamanda hemşireler ağrı kesici vurdu ertesi gün çıktım hastaneden ve bir haftada baya toparladım ama tam toparlanmam 20 günü buldu ama benim ameliyatım yapıştırmaydı bir hafta duş almadım bir hafta sonra kontöre gittim doktorum bandajımı söktü ve ondan sonra duş almaya başladım inşallah seninde rahat ve kolay bir Doğumun olur. Allah yardımcın olsun