Melisssss1994 KAyse Sade soda çok faydalı ben içiyorum hemen hemen her gün. Doktorum da önerdi. O şekil içemezsen içine limon sık iç. Daha iyi oluyor
Utkum KAyse sade soda mineral açısından çok zengin bebeğe de çok iyi geliyor ama tansiyon yüksekliği problemi olanlara yasak sanırım diğer türlü günde 1 kere içilebilir
Iremgokce KAyse aksine doktorlar çocuğun kemik gelişimi açısından sodayı öneriyor mineral olarak çok zengin meyveli olmamasına dikkat edin ben hergün birtane tüketiyorum
KAyse Eceyavuz canim ben tupbebek yaptirdim onun sayesinde hamileyim bana kabizlik yasak doktorum DUPHALAC diye kabizlik surubu yazdi denemek istersen eger ama sana yan etki yaparmi bilmiyorum
Fatmaykt KAyse canım sade sodayı günde bi tane içmek çok faydalı 37 haftalığım hergün içtim içiyorumda
Gamzeemrmrt KAyse sade soda gunde bi tane iç bebegın kemıklerıde kuvetlenıyr dr sordum bn içiyorum canım
Premsescik KAyse ben doktoruma sordum canım günde bitane içebilirsin sıkıntı olmaz dedi hem soda magnezyum kaynağı bi anlamda
Minik1anne KAyse herhalde soda dediğin şey maden suyu yani sade sodanin hiçbir sakıncası yok doktorum günde 5 bardak bile icebilirsin dedi
Nihanak KAyse ben gebelikten knce gunde 5 6 tane icerdim hebelikten sonra doktorum sadecd gunde 1 taneye izjn verdi. Smdi duzenli hergun olmasa ds arada gunde 1 2 tane iciyorum. Sade olani tsbiki