Sakaryali zkk Himm anladım. Doktorum biz veremiyoruz bizde olsa verirdim ama dahiliye gitmen gerekiyor dedi. O yuzden sordum eger dahiliye de ucretli veriyor sa bosuna gitmim direk eczaneden alirim diye.
zkk Sakaryali bana ücretsiz verdi ama her hastene öylemi bilmiyorum cnm. Yine de gitmende fayda var çünkü diyet veriyorlar ve 10 gün sonra senden şeker ölçümlerini istiyorlar. Kendi başına değil de bi hemşire eşliğinde yapman daha iyi olır
zkk Sakaryali evet şeker yüklemesinde 2. Saatim yüksek çıktı. Endokrin bölümüne gittim. Orda sadece sonuçlarıma baktı ve beni eğitim odasına yolladı. Ordan da diyetisyene
Sakaryali zkk Evet canim benim kendi doktorum seker aleti alip ölçüm yapmami istedi . Duruma gore eğer seker varsa konuşuruz dedi. Tam belli degil suan
Sakaryali zkk Ben Kan tahlili yaptirdim Glukoz 99 cikti. HBA1C 6 çıktı 5.6 mi ne olmasi gerekiyormuş sanirim. Doktor seker olabilir dahiliyeye gidip seker aleti al bikacgun aclik tokluk ölcüp bana gonder dedi. Duruma gore seker varsa tekrar konusuruz dedi.
zkk Sakaryali anladım cnm. Geçmiş olsun şimdiden. Bana alet verdiler ama genelde annane babaanne evlerinde oluyo bu makineler. Bi bak oralara istersen