DilanAtabey Dilaraatac bnde tam 5000de qöründü kesede bebekte hftaya cumada kalp atışını dnlemeye qdicez🥰🥰
Annemmm2 Dilaraatac aaa çok sevindim bebeğim yaa 🥰😍 Dedim sana üzme kendini olur diye dikkat et kendine
Dilaraatac Annemmm2 çok heyecanlı çok stresliyim 🥺 ama biyerlerde onu benimle olduğunu bilmek....ağlamıyorum gözüme şükürler kaçtı😭😩👶🏻☺️☺️🥰
Gizemgizem25 Kızlar 3+2 deyim ve 1 haftadır da kahverengi lekelerim geliyor progestan kullanıyorum fakat hala kesilmedi cok yoğun gelmiyor ama yine geliyor benim gibi yaşayan varmı çok endişeleniyorum 😞