AynurDemir Bende korkuyorum. Hatta daha cok dogumda bebegime yada bana bisey olur mu diye korkuyoeum 😔😔
Fatsii Ozlemyldz inan bak kolay olacak o gelen sancılardan ağrılardan hiç ama hiç korkma çünkü geçio..geçmeyecek hep sürecek bir ağrı için korkar insan geçecek ağrı için nie korkacakmışsın ki..kendine ve vücuduna güven yapacağına inan 💪🏻