Nazligms GoncAli doktorum günlük 1,5 litre Alman lazım içemiyorsan serum taktırcaz demişti bana öyle de yapıyorum mecbur bi doktorunuza danışın isterseniz bir şey yememek çok önemli olmayabilir şu an çünkü bebek sizin depolarınızdan besleniyor ama su önemli
kr1907 Kızlar biz de bugün tam 8 olduk gerçi ayın 3 de doktorda 3 gün ilerde çıkmıştı öyle hesaplarsam 8+3 bende 5.haftadan beri şişkinlik kabızlık miğde bulantısı koku hassasiyeti hepsi vardır 4 gündür hiçbir şey yok erkek bebekte belirtiler az olurmuş sizde durumlar nasıl
Aynurnaz kr1907 bende aynı şeyleri şeyler yaşıyorum bulantı 1 2 gün sürdü kabızlık var bol bol erik kayısı yeyin şimdilik belirtiler kayboldu cok sukur uyku hali ve halsizlik var sadece 7+2 olduk
Sirine Geceleri sürekli uyanan var mı ya 😐 WC yüzünden 🤦🏻♀️ Yaklaşık 2 haftadır gece uykum sürekli bölünüyor
Nazligms Sirine kesinlikle her gözümü açtığımda tekrar başlayan mide bulantılarıda eşlik ediyor sağolsun🤦🏻♀️