Esennnn merhaba bende bugun tam 8 hafta oldum elhamdulillah. 2.5 yaşında oğlum var. Onda hamileliğim süperdi bisey anlamamıştım. Ama bu gebelik beni cok zorluyor. Bulantı kusma mahvoldum. İnsallh 3. Ay sonu biter. Yasam kalitem sıfır. Cok sukur 5+2 de ilk kalp atışını duydum. Sonra 7+2 tekrar gittim kese bebek hersey şükürler olsun yolunda. Allah hepimize saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin.