Minigim 20+4 de yaptırdım sadece ikinci gün hafif bi sızı oldu onun dışında rahatsızlık vermedi Aşıdan sonra banyoyu önermiyorlar o aklınızda olsun kızlar 2 defa daha olacağım inşallah onlar da sıkıntısız olur
BurcuSiratas Ayseayaz ben 21. Haftamda oldum çok korkuyordum ağrı yapacak vs diye ama hiç birşey hissetmedim hiç ağrım olmadı. Sanırım bünyeden bünyeye değişiyor.
Inci_tns Ayseayaz ben bir hafta önce yaptırdım 21 haftalıkken. 5.aydan sonra yapılması gerekiyormus. Hic yanma acıma ates olmadi. Sadece yatarken kolumun üzerine pek fazla yatamadım bikac gün o kadar
Fatime Ayseayaz ben dün yaptım bu konu daha önce de acıldı burda daha yeni hamileydim okuduğumda cok acır etkisi hayat boyunca sürer kolun hep ağır gibi şeyler yaziyorlardı tabbi herkesin acı dayanma güçü farklı ama bence korkulacak birşey yok yaparken hisetmedim bile şimdi hafif ağriyor ama dayanılmıcak bir ağrı değil o kolun üstünde yatmasın iki üç güne gecer 🤗
gizemgnll Ayseayaz 20+1 dün yaptırdım canım ne ateş ne agrı hiçbişey yapmadı millet abartıyo sanırsam 😂
gizemgnll Ayseayaz yaptır canım benm doktorum tek doz olcaksın dedi, dün tek doz oldum baska olmicam iğne
Lilipo Bende doktorla konuştum. 7 yıl önce falan olmuştum. Yaptır dedi. 😔acısından falan korkmuyorum da ne bilim iğne falan evhamlıyım ztn, bebeğe zararlı olur mu ateş olursa naparım, bazısı yazmış erken doğum yapıo fln dünden beri aklıma takılıyo😢
Marguerite Ayseayaz bende bugün 2. Dozumu oldm canm henüz bşey yok akşam nolur bilmiyorm ilkinde agrı oldu sadece bkaç gün😐