Hicbisey olmadı saniye sürüyo kolun üst tarafına yapıyo. Acıyomu evet acıyo ama kolum tutuldu kolum kırıldı abartı kızlar 🙈 3 gün sonrada zaten hicbise kalmıyo 🙈 Ben daha oncedende kac kere oldum, hamilelikde bildiğim seyden korkuttular benide 🙈 Her seyin yan etkisi var ama iyi düsünün ki iyi olsun💞