Bahara ben bı öil kullandım lırac kullandım oldukca pahalı bır urun almanyada ama gecen doktora gıttım bır ılac onerısı ıstedım doktor dedı pahalı kozmetıge para vermenıze gerek yok cıldını nemlı tutmalısın ve bol su ıcmelısın ama ben yınede suan hındsıtancevızı yagı kullanıyorum bazende mama pflege öil ( buda bır cesıt yag ) dıye bır urun var onu kullanıyorum