Bahara tamamen yapıyla alakalı, ne de kullansan çatlayacaksa zaten engel olamıyorsunuz. Önemli olan bölgenin nemli olması kalındığı anda nemlendir ve sakın kaşıma. Bn de ilk başta bebe yağı kullandım. Sonra vazelin , hala vazelin kullanıyorum. İlk başta hiç çatlak yoktu ama 36. Haftadan sonra iki yanlarımda hafif kızarıklık oldu sonra çatlağa dönüştü belli belirsiz. Şuan 38. Haftadayım son iki ay bi anda kilo aşılım arttı belki ondan olabilir. Ama karnında hiç çatlak yok. Boş yere kremlere yatırım yapmayın derim . 😊