Kubrakocerrrr valla ben 5 aya kadar kendi kıyafetlerimi giydim pantolon falan ama artık 7. Ay bitti hamile pantolonu falan almadım çünkü yaz geldi pantolon rahat edemem ince eşofman aldım pantolon gibi tayt aldö hamile taytı ve hamile tişört falan ama yazın bu sıcaklarda en çok tiril tiril elbise giymeyi tavsiye ediyorum 😇