Kubrakocerrrr canim ben 3 ayim dplduktan sonra giymeye basladim.rahim buyuyor artik eski pantolonlar sikmaya basliyor.Ben lcwden 3 tane pantolon aldim hem cok rahat fiyatlarida uygun sanada oneririm zaten 3 tane yeterde artar bile bide tabiki olmazsa olmaz hamile tisortlerii en guzeli 💗💕