Daisyy Bende 30. Haftada ilaçla müdahale yaptı. Vajina içinde de vardı. Hiçbir problem yaşamadım, korkulacak bir şey değil. İlacın acısı nile minimum. İşlem yapan vrya yapamayan doktor sayısı çok, doktorunuza veya durumunuzu nasıl değerlendirdiğine bağlı. Çoğalıyorsa müdahale etmek isteyebilir. Bende böyle nir durum söz konusıydu. Smearden de korkmanıza gerek yok. Onu da yaptırdım, allahıma şükür ne düşik tehlikem oldu ne de hamilelik boyunca siğillerin kanaması dışında kanama gördüm. Bunlar bebeği tehlikeye atacak şeyler değil.